Prodaja

Besplatna dostava 5G

Povodom 5 godišnjice poslovanja, 5 MJESECI BESPLATNE DOSTAVE!          U periodu od 20. siječnja do 20.lipnja svim korisnicima WEBSHOPa dostupna je BESPLATNA DOSTAVA 5G*  za sve unaprijed  plaćene narudžbe iznad 99.99 kn. 

  • Besplatna dostava 5G “otvoriti” će se automatski u košarici (blagajni) kada Vaša narudžba prijeđe iznos od 99.99kn.
  • Mogućnost korištenja besplatne dostave moguća je za unaprijed plaćene narudžbe (PayPal, Direktna bankovna transakcija).
  • Moguće je kombiniranje BESPLATNE DOSTAVE  sa plaćanjem na preuzimanju uz naknadu od 9,99 kn koja će biti obračunata na računu za isporučenu narudžbu.
  • Za narudžbe manje od 99,99 kn ostaju klasični načini dostave!

BESPLATNA DOSTAVA 5G na adresu (iznad 99,99kn) je ograničene  težinom, “paketi” do 5 kg te zbog toga nije moguće svaki proizvod iz ponude WEBSHOPa dostaviti putem  BESPLATNE DOSTAVE 5G.  .

*Dostava na adresu za narudžbe do 5kg

Dostava je trenutno moguća samo na području Republike Hrvatske

Uvjeti preuzimanja dostave
Svi proizvodi zapakirani su u transportnu ambalažu na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Prilikom preuzimanja proizvoda svaki je kupac dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Dostavu obavljamo u roku od 1 – 7 radnih dana, (ovisno o mjestu dostave), osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave.
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio BIOMEDIA usluge  j.d.o.o. bez isporuke kupcu i sl.) BIOMEDIA usluge  j.d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik” i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.
VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće mailom ili telefonom!
Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 5 dana od dostave. U slučajevima kada djelatnici kurirske službe ostave obavijest o neisporučenosti pošiljke, molim Vas da se odazovete na kontakte. Pošiljka čeka preuzimanje 5 dana nakon toga se vraća pošiljatelju a naknadno slanje se dodatno naplaćuje. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!

Praćenje Narudžbe
Status narudžbe možete jednostavno pratiti putem tzv. koda za praćenje.
Nakon što je dostavna služba preuzela pošiljku, stiže Vam obavijest putem e-maila u kojim se pojavljuje link s kodom za praćenje koji vas vodi na stranicu našeg logističkog partnera, gdje možete vidjeti točan status vaše pošiljke.

Odgovori

X